تبلیغات
چرا بهائی نیستم - مطالب فروردین 1392
                                                
جناب عبدالبهاء (1)یك مشت استخوان مجهول را به اسم جسد باب در صندوقی که  از سنگ تراشیده شده بود در حیفا مدفون ساخت كه تصور می كنم دشنام دادن مردم را هم همان خدعه عباس افندی ایجاب نموده كه به صندوق بلور دشنام می دهند.  
و  اما داستان جسد باب: استخوان مجهول به اسم استخوان باب این حقیقت انكار نپذیرفتنی است كه جسد باب در همان تبریز در محل مجهولی در اطراف خندق مدفون بوده و استخوان آن هم خاك شده و كسی راهی به آن نجاست و این عنوان بهائیان كه ما آن را از تبریز بیرون آورده حفظ كرده ایم و استخوانش را به حیفا آورده دفن كرده ایم یكی از افكیات بی حقیقت است كه خود من تاچندی باور داشته در كت
اب تاریخ هم نوشته ام ولی با تجدید نظر و تقابل قضایا یقین كرده ام كه استخوان باب به حیفا نرفته و در تبریز خاك شده. قطع نظر از اینكه اگر هم باشد یك مشت استخوان پوسیده قیمتی ندارد.
  باز تا همین قدر هم صحت نداشته و آن استخوان كه به حیفا حمل شده قطعا استخوان باب نبوده. زیرا با آن استبداد دوره ی ناصرالدین شاه و مواظبتی كه علماء و درباریان داشتند غیر ممكن بود دو جسد را یعنی جسد باب و میرزا محمدعلی زنوری رفیقش
بعد از سه روز از كنار خندق به كارخانه ی (موهوم) تاجر میلانی نامعلوم نقل و به طهران حمل شود.

ادامه مطلب


برچسب ها: عید رضوان، بهاییت، بها الله، جسد باب، باب،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ شنبه 31 فروردین 1392 توسط مهدی یاور


البته باید تاریخ درخشان یک جریان نه چندان قدیمی را از تاریخ غم ها و غصه های یک ملت طلب نمود از همه آنها که ایرانی اند و غبار خستگی و درد از یک تاریخ استعمار و خیانت شکسته اشان کرده است.
کسی نیست به پرسد چگونه خدا راضی است کشوری مثل روسیه که خون،خاک و ناموس این کشور به دستان ناپاکش آلوده است بزرگترین حامی پیامبرش باشد.ویا کشوری مثل استعمار گرگ پیر با تمام جنایتهایی که در این کشور ،عراق ،شبهه قاره و کشورهای دیگر کرده به منظور ایجاد تحول بنیادین مذهبی و فرهنگی از انسان معلوم الحالی حمایت کند.
البته باید عید رضوان بگیرند و جشن به پا کنند و شاد باشند چون تاریخ پلیدشان نیازمند بازگویی دارد و مادران این سرزمین باید برای فرزندان خود این تاریخ را بازگو نمایند.

داستان عید رضوان را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب اینجاست


طبقه بندی: حرف حساب شیعه،  ایران و بهاییت،  بهاییت و استعمار،  تاریخ بهاییت،  تعالیم و آموزه های بهاییت، 
برچسب ها: بهاییت، بهایی، بهاءالله، عید رضوان، عید اعظم رضوان، داستان عید رضوان،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 29 فروردین 1392 توسط antibahai
میرزا بهاء در صفحه پنجم کتاب ایقان گوید، چنانچه تفصیل آن در اکثر کتب مشهوره ثبت شده و البته به نظر عالی رسیده یا میرسد.
پس معلوم می شود جناب میرزا اکثر کتب مشهوره را مطالعه کرده و دیده بودند که این مطلب را به آنها نسبت داده اند.
و در صفحه (8س14) گوید: و علامتی از برای ظهور بعد ذکر می فرمودند چنانچه در همه کتب مسطور است.
و در صفحه (11س6) گوید: چنانچه اسم و رسم جمیع در کتب مذکور است و از اکثر آیات و اخبار مستفاد می شود.
و در صفحه (20س6) گوید: اینست که در روایات و احادیث جمیع این مضامین هست.
پس جناب میرزا اکثر کتب متداوله را دیده و مخصوصا از اخبار و روایات و احادیث آگاه بوده است.
و در صفحه (73) گوید: و در جمیع کتب و الواح و صحائف... چنانچه در مقام دیگر در انجیل مسطور است.
از امثال این عبارت نیز معلوم می شود که: جناب میرزا از کتب دینی گذشته (کتب عهد جدید و عتیق و کتب پارسیان و دیگران) اطلاع داشته و همه آنها را مطالعه کرده است......


ادامه مطلب


طبقه بندی: اعتقادات، 
برچسب ها: تحصیلات میرزا بهاء قبل از ادعای نبوت، بهائیت، محاکمه و بررسی باب و بهاء،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 29 فروردین 1392 توسط رهرو حق
یکی از پیروان سابق فرقه ضاله بهائیت در مهدیشهر سمنان با تأثیر گرفتن از مجلس عزای حضرت زهرا سلام الله علیها ، به دین مبین اسلام گروید


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مهدیشهر آقای طاهر وردی شبیریان فرزند حسینقلی اهل مهدیشهر در مجلس عزای شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تحت تاثیر قرار گرفته و در این مراسم نزد حضرت حجه الاسلام والمسلمین سقائیان امام جمعه موقت مهدیشهر با گفتن شهادتین بدین اسلام مشرف گردید و شهادتین را نیز نزد عزاداران حضرت زهرا ( س ) جاری کرد و  از هرچه جاهلیت و اعتقادات خرافی و بی اساس در فرقه بهائیت بود تبری جسته و به دین مبین اسلام گروید.

آقای شبیریان
در مورد اعتقادات فرقه بهائیت می‌گوید: آنها به خدا اعتقادی ندارند و عقایدشان در حد خرافه پرستی و اعتقاد به نیروهای شیطانی است و حتی معدود اعمالی هم که انجام می‌دهند هیچ پایه و اساس دینی ندارد و از نظر تأثیرات معنوی به هیچ عنوان با عقاید مسلمانان قابل قیاس نیست.

وی ادامه می‌دهد: آنها ادعا می‌کنند که احکامشان جدیدتر و برتر از اسلام است و به فرقه خودشان که یک فرقه کاملا سیاسی است رنگ و بوی معنوی می‌دهند درحالیکه اینها یک فرقه کاملا سیاسی هستند که با فریب پیر و جوان، سعی در مخدوش نشان دادن چهره دین مبین اسلام و جایگزین کردن اعتقادات خود دارند بنابراین برای همه آشکار است که چنین اعتقاداتی پایه و اساس نداشته و به هیچ وجه نمی‌تواند برای افراد خیر و صلاحی در پی داشته باشد.

مستبصر بهایی در پایان گفت: هیچ دینی نمی‌تواند احکام و اعتقاداتی همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد، زیرا کامل‌ترین و مفیدترین دستورات دینی، دستورات دین اسلام هستند که فرد با اعتقاد و پایبندی به آنها خود را در جایگاهی می‌یابد که ابرار و صالحین هستند.

منبع : بهاء بی بها





طبقه بندی: معرفی بهاییت،  حرف حساب شیعه، 
برچسب ها: بهاییت، بهایی، بهاییان سمنان، مستبصر، شهادت حضرت زهرا، عاشورای فاطمی، دفتر امام جمعه مهدیشهر،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 27 فروردین 1392 توسط antibahai
در مثلها داریم که واعظی بر سر منبر مذمت زیاد از مال دنیا كرده به تكرار این كه مال دنیا مردار است و طالبین آنها كلاب هر دم مردم را به ترك آن دعوت می كرد چون وارد خانه شد دید پسرش اندوخته ها را برگرفته كه در كوچه بریزد و از آن مردارها بپرهیزد وی را گفت كه ای احمق ابله من این سخنان را برای آن گفتم كه دیگران ترك مردار كنندو ما او را به درون خانه كشیم نه تو آن را بیرون افكنی،
احکام بهایی

تا دیگران به درون برند- عینا این قضیه در بهاء مصداق یافته كه هر جا سخن از بی اعتنایی مال دنیا گفته فوری انفاق آن را گوشزد كرده و آن هم به خود تخصیص داده كه به اینجا بفرستید تا «نامتان لدی العرش مذكور افتد»!

یكی از حاج امین ها (1)ا هنوز مرده ی متحركی است كه دائما این اندرزها را به گوسفندان(2) داده به ترك دنیا دلالت می نماید تا ایشان ترك نمایند و او گرد كرده خو و امینش بهره برده فضلات آن را برای رؤساء عكا بفرستند!

این حاج امین اسمش حاج ابوالحسن اردكانی و تقریبا شصت سال امین اموال بوده، از طرف بهاء و عبدالبهاء و شوقی و ورقه علیا و در حقیقت جنایاتی كه تاكنون واقع شده اغلب آنها گناهش بر این پیرمرد احمق یا مزدور وارد است زیرا این آدم كه كنونش سنی است قریب به صد مردی است بسیار دنی الطبع و پست فطرت و از طرفی بی اندازه قسی القلب و بی دین و اگرچه بهائیان او را فریب خورده به خدعه های بهاء و عبدالبهاء می شناسند و تصور دارند كه او آدم ساده زودباوری است كه همه قضایا را باور كرده و محض خدمت به حق تبلیغات مالیاتی را بین اغنام مجری داشته و می دارد .


ادامه مطلب


داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ شنبه 24 فروردین 1392 توسط مهدی یاور
عبد البهاء در مقاله ی سیاح بسیار از باب و کتاب احسن القصص او تعریف و تمجید می کند، اما واقعا جای بسی حیرت است که انسان به واسطه ی مال و منال و عنوان چند روزه ی دنیا، چنان پای روی حقایق گذاشته و از صراط حقیقت و شرافت و حریت و صداقت منحرف گردد که نار را از نور و سراب را از آب تشخیص نداده و از دروغگویی و تزویر و اغوای یک مشت بی چاره گان عوام نهراسد.

ادامه مطلب


طبقه بندی: اعتقادات، 
برچسب ها: بعثت باب یا قیامت، محاکمه بررسی باب و بهاء، بهائیت،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 22 فروردین 1392 توسط رهرو حق

به مناسبت شهادت یگانه بانوی سرور زنان عالم حضرت زهرای مرضیه نیاز دانستم مطلبی در فضیلت ایشان بنویسم :

لوحی که بعدها به لوح با حدیث جابر شهرت یافت لوحی است که خداوند با اهداء آن به آخرین سفیر خویش اوصیاء و جانشینان آن بزرگوار را به همگان معرفی و اعلام کرده است. 

حضرت زهرا (ع) می‏ فرماید: پدر گرانمایه‏ ام آن لوح را به من عنایت فرمودند تا بدان وسیله بشارت داده و مرا به داشتن چنین فرزندانی شاد کرده باشند. 

سپس می‏فرماید: در آن لوح نام پدرم و همسرم و نور دیدگانم و جانشینان فرزندم حسین (ع) نقش بسته بود.... 

جابر بن عبدالله انصاری نخستین کسی است که لوح را دیده و با کسب اجازه نسخه‏ برداری کرده است. 

لذا در کتابهای روایتی - نظیر کتاب اصول کافی [1]  و بحارالانوار و امثال آن، لوح جابر - جلوه‏ گری خاصی دارد و به نام حدیث یا لوح جابر مشهور شده است.


ادامه مطلب


طبقه بندی: حرف حساب شیعه، 
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 21 فروردین 1392 توسط مهدی یاور
  • تعداد کل صفحات : 3  صفحات :
  • 1  
  • 2  
  • 3