تبلیغات
چرا بهائی نیستم - مطالب مرداد 1391


برنامه ماه عسل ، ویژه برنامه قبل از افطار شبکه سوم سیما می باشد که چند سالی است توانسته است توجه مخاطبین بی شماری را به خود جلب نماید .

 برنامه ماه عسل که در رمضان 1391 با مجری گری سید علی ضیاء به روی آنتن می رود جمعه آخر ماه مبارک رمضان را اختصاص داده است به تعدادی  از رهیافتگان بهائی که سالیانی از عمر خود را در فرقه ضاله بهائیت سپری کرده و در نهایت  نور حق و حقیقت را یافته و به سوی اسلام و مذهب حقه تشیع مشرف شده اند .
مهمانان برنامه 28 رمضان ( جمعه 27 مرداد ماه 1391 ) یک مستبصر اهل کرمان و دو مستبصر از اهالی شیراز می باشند که قطعا گفتنی های زیادی را برای مخاطبین به همراه دارند .
این برنامه  در ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 7:15 عصر از شبکه سوم سیما پخش می شود .




طبقه بندی: متفرقه، 
برچسب ها: ماه عسل، بهائیت، سید علی ضیاء، بهائی، شبکه سه، سوم سیما، رمضان 91،
مطالب مرتبط: حقیقت بهائیت، منبع خبر،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ جمعه 27 مرداد 1391 توسط آقای همامهر
این وبلاگ برای آگاهی دادن تشکیل شده و امیدوار است که بیشتر مخاطبین آن از این سه گروه باشند:
1- بهائیانی که به دنبال حقیقت دین و دین حق می گردند.
2- بهائی پژوهانی که در ادیان و فرقهای مختلف به پژوهش پرداخته اند.
3- مسلمانان و شیعیانی که در دین خود سست و از حکمت های آن بی اطلاع هستند و با شنیدن یک تحری حقیقت و ... از شخص مبلغ بهائی دین خود را فروخته و به آن فرقه گرویده می شوند.
سخن ما در این پست با گروه سوم است که اعتقاداتشان بسیار ضعیف و شکننده است ......


ادامه مطلب


طبقه بندی: حرف حساب شیعه، 
برچسب ها: بهائی پژوهی، دینداری، حکمت الهی، آخرت،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 مرداد 1391 توسط رهرو حق

روز قدس رو غنیمت دیدم و کتابی را با همین موضوع  معرفی کردم ،امید که مورد استفاده حقیقت جویان قرار بگیرد:

نام کتاب :خفاش و خورشید

نویسنده: شمس‌الدّین رحمانی
ناشر: جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف
این کتاب‌که‌هم‌ زمان با بزرگداشت سوم خرداد، روز حماسه آزادسازی خرمشهر منتشر شد، به دو موضوع اصلی‌می‌پردازد: بهائیت و روز قدس. منتهی‌نحوه بررسی این دو موضوع‌ با شیوه‌های معمولی‌ تا‌حدودی تفاوت دارد. در این کتاب این هر دو موضوع در ظرف زمانی خود و با ارتباط این موضوعات با جمهوری اسلامی ایران از یک‌طرف، و با یهودی‌ها و صهیونیست‌ها ـ از طرف دیگر ـ توضیح داده می‌شود.
قضیّه بهائی‌ها ـ و قبل از آن بابی‌ها ـ با مسلمان شدن دو سه هزار یهودی مشهدی در یکصد و هفتاد سال پیش شروع شد که بعد هم در سراسر ایران و با عنوان مسلمان پخش شدند تا وقتی میرزا محمدعلی باب ـ پنج‌سال پس از مسلمان شدن جهودها ـ‌ ادّعای خود را شروع‌کرد، این‌ها عموماً بابی‌ و‌ بعد از علی‌محمدباب، بهائی شدند تا علاوه بر ایجاد تفرقه و فتنه و فساد، اگر بتوانند بقیه شیعیان ایران را هم بهائی کنند.
در حوالی جنگ جهانی‌ اول که جهودهای صهیونیست، نقشه‌های عظیمی‌برای سراسر جهان کشیده بودند، ضمناً با کمک عین‌الملک هویدا، پدر نخست وزیر سیزده ساله شاه، رضا‌خان قزّاق را که معلوم می‌شود بهائی و یهودی‌الاصل بوده انتخاب کرده و او را با کمک انگلیسی‌ها به تخت شاهی نشاند. در سراسر حکومت پهلوی اول و دوم بهائی‌ها به همراه جهودها و فراماسونها بر سراسر مملکت سلطه داشتند و قصد نابودی کامل هویت اسلامی ایران را داشته‌اند.
با رحلت آیت‌الله بروجردی، در سال‌۱۳۴۰ نهضت امام‌خمینی‌رحمة‌الله‌علیه درست در مقابل‌ این توطئه شروع شد و با فداکاری‌ها و جانبازی‌های فراوان، الحمدالله به ثمر رسید. ثمری که در واقع مقابله با صهیونیست‌ها و یهودی‌ها و نجات دادن اسلام و مسلمانی و ایران از این توطئه خطرناک بود. اما با پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله بخش دوم این حماسه شروع شد.
این‌بار جمهوری‌اسلامی نوپا و رهبر عظیم‌الشّأن آن حالت تهاجمی به خود گرفته و با اعلام روز قدس در ششمین ماه پس از ۲۲ بهمن، جبهه اصلی مبارزه سنگر بندی شد.
«
روز قدس روز اسلام است؛ روزی است که مستضعفین باید دماغ مستکبرین را به خاک بمالند
اما اعلام روز قدس در تابستان سال ۱۳۵۸ و در شرایطی که انقلاب اسلامی به شدت تحت انواع فشارها بود، نشانه درایت و صلابت و شجاعت و دورنگری و قدرت روحی و در مجموع واقعیّت معنوی الهی امام خمینی‌رحمةالله بود. شناخت ابعاد معانی روز قدس نیز از عواملی است که هر مسلمان ایرانی انقلابی را تجهیز و تشویق می‌کند که بداند این جمهوری‌اسلامی، چه نعمت عظیمی است که خداوند منّت آن را بر سر همه ما گذارده است تا ان‌شاءالله با همه توان در راه حفظ و تقویت آن بکوشیم.
مباحث یاد شده، محور و چکیده دو بخش کتاب خفاش و خورشید بود که از نظر خوانندگان گذشت

اما برای مطالعه ویژگی های روز قدس از زبان امام خمینی رحمه الله علیه به ادامه مطلب دعوت می شوید.


برای خواندن ویژگی های روز قدس کلیک نمایید


طبقه بندی: بهاییت و استعمار،  تاریخ بهاییت،  امام خمینی و بهاییت،  معرفی منتقدین بهاییت،  ایران و بهاییت، 
برچسب ها: روز قدس، چرا بهایی نیستم، خفاش وخورشید، بهاییت، اغنام الله، بها الله، بهایی پژوه،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 مرداد 1391 توسط بهایی پژوه



مقاله حاضر پاسخی به مقاله سایت آیین بهایی است که در سالگرد به درک واصل شدن زرین تاج قزوینی او را به عنوان الگوی زنان و اولین زن قیام کننده بر علیه ارتجاع معرفی میکند
کشف حجاب از زنان مسلمان و انهدام وجدان مشترک اسلامی ، واقعیت تردید ناپذیر تاریخی است که از دیرباز مورد توجه جدی استعمار جهانی بوده است. از سال های دور کوشش های فراوانی شده است تا زمینه های روانی، فرهنگی و اجتماعی گریز از ارزش های اسلامی ایجاد شود. پیدایش مسلک بابیگری در ایران نیز همین مقصود را تعقیب می کند. این نوشتار شخصیت
زرین تاج قزوینی یکی از زنان بهایی را که زمینه ساز و مجری توطئه کشف حجاب در ایران بود را  مورد بررسی قرار می دهد.

ادامه مطلب خیلی مهم است


طبقه بندی: روشهای تبلیغ در بهاییت،  شیخیه،  معرفی بهاییت،  حرف حساب شیعه،  بهاییت و استعمار،  تاریخ بهاییت،  تعالیم و آموزه های بهاییت، 
برچسب ها: زرین تاج قزوینی، قرةالعین بهایی، اولین زن مرتجع، حجاب، بهاء بی بها، بهاییت، سایت آیین بهایی،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 24 مرداد 1391 توسط antibahai
اتاق حلقه معرفت ، خلاصه جلسه دوازدهم :1391/5/23
کارشناس سخنران: آقای همامهر
همانگونه که در جلسه قبل عنوان شد شریعت ستیزی یکی از عوامل جذب افراد به فرقه ها با ماهیت دینی می باشد .
از جمله عوامل شریعت ستیز شدن افراد یک جامعه می توان به سه گزینه اشاره کرد :
1 ـ دین گریزی مردم و راحت طلبی های افراد
2 ـ افراط و تفریط در دین
3 ـ عدم درک صحیح از حقیقت شریعت
ضرورت وجود دین و اعتقاد به آن مسأله ای فطری در بین تمام مردم است و فرد هنگامی که نگاهش به دین سطحی باشد و یک نگاه کامل و جامع به دین نداشته باشد ، طبیعت او به گونه ای است که به دنبال یک دین راحت تر باشد دینی که احکان ساده تر دارد و سختی های اسلام را در تکالیف نداشته باشد . لذا فرقه ها به جهت جذب مشتری با آسان کردن تکالیف ، افراد را به انحراف می کشانند .
از سویی دیگر افراط و تفریط در احکام دین باعث می شود انسان دچار کمبود هایی در زندگی شود که افراط باعث عقده های درونی در شخص و اطرافیان و تفریط باعث سستی و تنبلی و کم شدن غیرت دینی می گردد که هر دو بسیار خطرناک و زمینه انحراف را فراهم می آورند .
خداوند متعال در قرآن کریم این امتیاز را برای امت اسلامی  قرار داده است که نه اهل افراط باشند و نه اهل تفریط و فرموده است ( کذالک جعلناکم امه وسطا ) و انسان اگر اعتدال را در دستورات دینی رعایت نماید و به انجام واجبات و ترک محرمات اهتمام ورزد به مرتبه ای از تقوا قدم گذاشته است . و گرامی در نزد خداوند می گردد .
و در آخرین مورد عدم درک صحیح از حقیقت شریعت نیز مولفه ای برای گرایش افراد به فرقه ها می باشد .
دین دو زاویه دارد یک بعد آن ، اعتقادی و بر اساس تحقیق می باشد  و یک زاویه تشریعی و بر پایه تکلیف  دارد . شریعت تابع مصالح و مفاسد انسان است و باید از سوی کسی فرض شود که به تمام مصالح و مفاسد انسانها آگاه است . و از همین جا الهی بودن دستورات دینی ، ضرورت پیدا می کند .
برخی افراد دین را با عقل خود می سنجند و چون عقل بشری به تمام مصالح و مفاسد در پیش روی خود مطلع نیست دچار اشتباه و گمراهی می شوند .
و یکی دیگر از عوامل جذب افراد به فرقه ها ماهیت عقل ستیزی آنها می باشد .
عقل در اسلام همواره مورد توجه ویژه بوده است و احکام الهی بعد از قرآن ، سنت و اجماع با عقل استخراج می شود . و یک ساعت تفکر که خواستگاه آن عقل می باشد در اسلام برتر از 70 سال عبادت ذکر شده است .
فرقه ها که از جایگاه عقل در انتخاب راه درست کاملا آگاه هستند با کنار گذاشتن آن و دعوت افراد به عقل ستیزی به عنوان یک مانع بر سر راه پیشرفت ، اهداف خود را به پیش برده و انسانها را به خوی حیوانی سوق می دهند .
درود خداوند بر رهروان پاک حق و حقیقت باشد .






طبقه بندی: سلسه مباحث اتاق حلقه معرفت، 
برچسب ها: مشترکات، حلقه معرفت، مختصات، فرقه ها،
مطالب مرتبط: حقیقت بهائیت،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 23 مرداد 1391 توسط آقای همامهر
اتاق حلقه معرفت ، خلاصه جلسه یازدهم :1391/5/16
کارشناس سخنران: آقای همامهر
نقطه مشترک بین تمام فرقه ها ماهیت دین ستیزی آنها هست
دین به معنای راه و روش است و عموم فرقه ها تشکیل می شود به جهت مقابله و ستیز با ادیان ، لذا امروز فرقه هایی وجود دارد برای مقابله با مسیحیت ، فرقه های بسیاری وجود دارند به جهت مقابله با اسلام و خصوصا تشیع و فرقه هایی هم وجود دارند که اصل دین را و ضرورت الهی بودن آن را به زیر سوال می برند .
و اما از مختصات فرقه ها انسان محوری بودن آنها می باشد یعنی همان نگاه امانیستی .
معمولا عموم فرقه های با ماهیت به ظاهر عرفانی   این خصوصیت را دارا می باشند . و وجه تمایز بین عرفان های کاذب و عرفان حقیقی ( عرفان ناب شیعی ) همین موضوع به خود خوانی و به سمت خدا خوانی می باشد .
امام علی ( ع ) می فرماید : عارف کسی است که خود را بشناسد و آن را پاک کند و نفس را از هر چه که از خدا دورش می کند رها سازد .
و به قول شاعر شیرین سخن شیرازی :
غلام همت آن که زیر چرخ کبود
زهر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است
از دیگر مختصات فرقه ها که باعث جذب افراد جامعه به آنها می شود ، شریعت ستیز بودن آنها می باشد .





طبقه بندی: سلسه مباحث اتاق حلقه معرفت، 
برچسب ها: مشترکات، مختصات، فرقه ها،
مطالب مرتبط: حقیقت بهائیت،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 23 مرداد 1391 توسط آقای همامهر
قریب به اتفاق فقهاء تعداد نجاسات را یازده و برخی دوازده مورد اعلام كرده اند، از جملة آنها كه همه بالاتفاق آنرا ذكر كرده اند نجاست كافر است، كافر یعنی كسیكه منكر خدا باشد و یا برای خداوند متعال شریك قائل باشد. و یا اینكه رسالت حضرت خاتم الانبیاء محمد بن عبدالله ـ صلی الله علیه و آله ـ را قبول نداشته باشد و نیز به كسی كافر می گویند كه ضروری دین یعنی، چیزی را مثل نماز و روزه كه همة مسلمانان آنرا جزء دین اسلام می دانند منكر شود. فقهاء در این زمینه به آیة شریفة «انما المشركون نجسٌ» و روایات متعدد دیگری، از جمله این روایت كه از امام صادق ـ علیه‎ السلام ـ نقل شده است «من نصب دیناً غیر دین المومنین(دین اسلام) فهو مشرك»استناد می كنند. و از فروعاتی كه برای این مسئله ذكر كرده اند این است كه تمام بدن كافر حتی مو و ناخن و رطوبتهای او نجس است.......

 

ادامه مطلب


طبقه بندی: حرف حساب شیعه، 
برچسب ها: نجاست بهائیان، ادعای الوهیت، امام دوازدهم، نجاست،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ شنبه 21 مرداد 1391 توسط رهرو حق
  • تعداد کل صفحات : 3  صفحات :
  • 1  
  • 2  
  • 3