تبلیغات
چرا بهائی نیستم - مطالب بهمن 1390

این ایام،ایام شادی و جشن مسلمین و تشیع است احساس کردم در وبلاگ ام که اختصاص به معرفی فرقه ضاله بهاییت داردبه اصل مطلب که اثبات وجود نازنین و مقدس حضرت صاحب الزمان(عج)می باشد،البته درقالب یک داستان واقعی  بپردازم:

 داستان اینگونه است که یک حاکم ناصبی که مخالف سر سخت شیعه بود بر مردم بحرین حکومت می کرد ، ولی وزیر او عداوت و دشمنی را از حد گذرانده و گه گاهی برای مردم شریف «بحرین» که اغلب شیعه بودند وسائل خسارتهای مالی و جانی فراهم می‏نمود، آن روز به هنگام ورود بر حاکم، اناری که در دست داشت تقدیم محضر حاکم نمود، وی نظری به انار افکند و بر خلاف انتظار دید این جملات به طور برجسته بر آن انار نوشته: لا اله الا الله، محمد رسول الله و ابوبکر و عمر و عثمان و علی خلفاء رسول الله!

شگفتا معلوم است این کلمات معجزآسا به قلم قدرت حق تعالی نوشته شده که این چنین طبیعی می‏نماید، نه، دست بشر در آن کار نکرده!

در آن لحظه که حاکم در دریای اندیشه فرورفته بود گفت: این خود دلیلی روشن و برهانی قوی از کتاب تکوین بر بطلان مذهب رافضه «شیعه» می‏باشد، آیا تو درباره‏ی اهل بحرین چه نظری داری؟ 

 حتما ادامه مطلب را مطالعه نمائید


ادامه بحث را اینجا بخوانید


طبقه بندی: حرف حساب شیعه، 
برچسب ها: بحرین، امام زمان، حضرت مهدی، مردم بحرین، شیعه، مسلمان، بهایی پژوهی، چرا بهایی نیستم؟، میثم رسولی، بها بی بها، بها الله، انگلیس، آمریکا، بهاییت، فرقه، فرقه ضاله بهاییت، وهابیت، انار، حاکم ناصبی، وزیر،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ شنبه 29 بهمن 1390 توسط بهایی پژوه

با توجه به ایام پرخیر و برکت  دهه فجر لازم دانستم درباره بزرگ مرد تاریخ امام روح الله مطالبی نوشته و به موضع امام در باره بهاییت،نفوذ آنها در حکومت و انجمن حجتیه بپردازم،امیدکه خداوند تبارک و تعالی ما را در راه آن پیر سفر کرده و البته در راه حضرت صاحب الزمان (عج)ثابت قدم بدارد انشا الله

زیرکی و سیاست پر از درایت  امام خمینی

حضرت امام خمینی(ره) با درایت و هوشیاری، خطر بهائیان را برای اسلام و کشور، جدی دانسته و در درجه اول به روحانیت سفارشی اکید کرد که مردم را از این خطر آگاه کنند. آن بزرگوار، در دیداری خطاب به علمای یزد چنین فرمود:آقایان باید توجه فرمایند که بسیاری از پست‌های حسابی به دست این فرقه است، که حقیقتاً عمال اسرائیل هستند. خطر اسرائیل، برای اسلام و ایران بسیار نزدیک است. پیمان با اسرائیل در مقابل دول اسلامی، یا بسته شده یا می‌شود. لازم است علمای اعلام و خطبای محترم، سایر طبقات را آگاه فرمایند که در موقعش بتوانیم جلوگیری کنیم. امروز، روزی نیست که به سیره سلف صالح بتوان رفتار کرد. با سکوت و کناره‌گیری همه چیز را از دست خواهید داد. [1] .


ادامه بحث را اینجا بخوانید


برچسب ها: امام خمینی، بهاییت، چرا بهایی نیستم، بهایی پژوهی، زیرکی، حکومت، دهه فجر، بهمن ماه، 22بهمن 90، میثم رسولی، 2013،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 19 بهمن 1390 توسط بهایی پژوه
دکتر محمد نوری زاد در نامه اخیر خود کاملا هدفمند بهائیان را جزو مذاهب به شمار آورده و به آنهاسلام کرده است! وی که به شدت علاقه دارد خود را حامی بهائیت قرار دهد برای چندمین بار متوالی در نامه نگاری های بی حاصل خود به فرقه ضاله بهائیت ابراز ارادت کرد!

وی در نوشته خود آورده است:"......ما به شما فراوان ظلم کردیم. جوری که راه ورود شما را به دستگاهها و ادارات و سایر منصب ها بستیم. وشما را چاره ای باقی نگذاردیم الا پذیرفتن هرآنچه که ما به شما تحکم می فرمودیم. شما را واداشتیم که تمایلات دینی ما را رعایت کنید. وخود ما هرگز به شما اجازه ندادیم تمایلات دینی و سنتی خود را آشکار کنید. چهره ای که ما از دین خدا آراستیم، برخلاف شما که نرم و مصلحانه اید، خشماگین و عبوس و آکنده ازهیاهوبود. ما همسایگان دینی خوبی برای شما نبودیم. ما را بخاطر روح مصلحانه ای که از آسمان خدا دریافته اید، ببخشایید. ما دلهای شما را شکستیم. وراه ورود شما را به اجتماع مطلوبتان بستیم. ما هرگز شما را انسانهای انتقامجو ندانسته ایم. پس ازما انتقام مگیرید و از خطاهای ما درگذرید....."

البته دفاع نوری زاد از بهائیت مسبوق به سابقه بود است وی چندی پیش در گفت وگو با رادیو دویچه وله گفته بود:

"چند روز پیش کتابی گرفتم ۳ جلدی به اسم «فرق اسلامی». چیزی قریب به ۱۲۰۰ فرقه اسلامی را جمع ‏آوری کرده است. چه اشکالی دارد بهایی‏ها هم یکی از این فرقه‏ها هستند. ما همه‏ آن یکهزار و چندصدتا را رها کرده‏ایم، مته را روی مغز بهایی‏های خودمان گذاشته‏ایم. نوری‌زاد در توضیح صحبت‌هایش اضافه کرد: همچنان‏که ما دوست داریم مثلا شیعیان مدینه در آرامش به عبادات خودشان بپردازند و مسجد داشته باشند، چرا نباید همین را برای دراویش قم بخواهیم یا برای بهایی‏های کاشان بخواهیم. "

وی البته بازهم به دفاع تمام‌قد از اعضای فرقه ضاله بهاییت پرداخته و در حمایت از آنان نوشته بود: «فردا كه زیاد دور نیست، در قم و در هر كجا، برای دراویش‌مان، خانقاه‌هایی مفصل خواهیم ساخت و پریشان موی و پیاده پای، به هر كجای كشورمان خواهیم رفت و از بهاییان سرزمین‌مان، به خاطر سال‌ها آسیب و دربدری و ظلم، دلجویی خواهیم كرد و در پرداخت خسارت مالی و جانی به هر آن كس كه از ما و پدران‌مان آسیب دیده، شتاب خواهیم كرد».

علت این همه حمایت نوری زاد از بهائیت چیزی جز مطرح شدن در فضای سیاسی ضد انقلاب نیست . پیش از نوری‌زاد افراد دیگری هم بودند که تلاش کردند تا با بیان مطالب شاذ و الحادی، برای خود در میان مخالفان جمهوری اسلامی ایران کسب آبرو کنند و به استخدام نهادهای وابسته به غرب در بیایند.

مثلا "اکبر گنجی” که پس از آزادی خود از زندان به دنبال راهی برای مطرح شدن مجدد در عرصه سیاسی کشور بود بارها از بهائیت حمایت کرد و در نهایت هم توسط همین شبکه نفوذ بهائیت و تحت حمایت آنها به خارج از کشور فرار کرد . هم اکنون نیز نوری زاد با دفاع تمام قد از بهائیت در صدد نوعی جلب توجه و خوش رقصی برای سرکردگان این فرقه و مطرح شدن در بین ضد انقلاب است . اما ظاهرا ضد انقلاب نیز گول این رفتار نوری زاد را نخورده و او مانده و یک دنیا بی آبرویی در داخل و خارج از کشور!




طبقه بندی: متفرقه، 
برچسب ها: نوریزاد، بهائیت، حقیت بهائیت، بها الله، بهاییت، اسرائیل، بهایی پژوهی، پل خود کشی، آمریکا، اشتباه، میرزا حسینعلی، نوری، باب، بهاء، ایران، نوری زاد، محمد، دراویش، 2011، 2012، محمد نوری زاد، دکتر نوری زاد، دکتر محمد نوری زاد، حمایت، اکبر گنجی، زندان، ضد انقلاب،
مطالب مرتبط: حقیقت بهائیت،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 11 بهمن 1390 توسط آقای همامهر
به مناسبت ایام پر خیر و برکت ماه ربیع الاول که در دهه اول آن با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و به امامت رسیدن آخرین ذخیره الهی بقیه الله حضرت حجه ابن الحسن روحی فداه و آغاز غیبت صغری می پرد ازیم به حوادث این ایام :

هنگامی که امام حسن عسکری (ع) درجمعه هشتم ماه ربیع الاول سال 260هجری به شهادت رسیدند نوبت امامت به آخرین گوهر تابناک خاندان پیامبر، حضرت مهدی (ع) رسید، هر چند که آن بزرگوار در میان خلق ظاهر نمی‏شدند اما افراد مورد اعتمادی مرتب خدمت ایشان رسیده و مسائل و مشکلات شیعیان را عرضه نموده و راهنمائی‏ها و فرمان‏های آن پرتو فروزنده الهی را به مردم ابلاغ می‏کردند.
این اشخاص که از نظر ایمان و پرهیزکاری و اعتماد و وثوق، زبده‏ی مسلمانان آن دوره بودند، واسطه‏ی بین مردم و آن حضرت بشمار می‏رفتند و راهنمائی‏های آن حضرت را به موقع به مردم می‏رساندند. 
مطالعه حالات و درک میزان ایمان و تقوای این افراد از طرفی عظمت وجودی ایشان را روشن می‏کند، و از طرف دیگر ما را با امام زمان (ع) بیشتر آشنا می‏سازد، زیرا در لابلای گفتار ایشان - که از معتمدترین و موثق‏ترین یاران ائمه (ع) به شمار می‏آیند - نشانه‏هائی از آن بزرگوار می‏یابیم. 
از میان نواب امام زمان (ع) چهار تن، مشهورتر و خاص‏تر بودند، که واسطه بین امام (ع) و عموم مردم بوده و به نواب اربعه معروفند.

برای ادامه کلیک کنید


طبقه بندی: متفرقه، 
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ جمعه 7 بهمن 1390 توسط بهایی پژوه